piątek, 26 września 2014

Był sobie Michael, czyli Starring You. Zeeland, The Netherlands.

Prosiliście mnie, abym pisała na blogu o wszystkich akcjach związanych z pocztówkami i listami.
Dziś opiszę akcję Starring You, w której również brałam udział.

Michael podróżuje po całym świecie. We wrześniu odwiedził Polskę. 
Prowadzi fanpage : Starring You (klik) 
Postanowił, że będzie wysyłał do ludzi - mu obcych - pocztówki z odwiedzonych miejsc. 
Wystarczy napisać do niego  wiadomość prywatną ze swoim adres i powinniśmy się w niedługim czasie spodziewać pocztówki. Osobiście dostałam po tygodniu. Mój angielski jest bardzo zły, ale udało nam się dogadać.  Oczywiście można Michael'a wesprzeć finansowo. Bardzo dużo osób prosi go o pocztówki, sam się nie spodziewał, że będzie ich aż tyle, dlatego nie może do każdej osoby ją wysłać. Pomyślcie sobie ile kosztują go same podróże. 

Podziwiam takie osoby, które dzielą się własnym hobby z innymi. Dzięki którym na twarzach innych osób może pojawić się uśmiech. 

Kartka, którą ja otrzymałam : 




W dalszym ciągu czekam na Wasze listy, paczki, paczuszki, które chcecie aby pojawiły się na blogu :)
Już ich się troszkę uzbierało.


12 komentarzy:

  1. Ja otrzymałam kartkę z Singapuru ze Starring you i także miałam całą w gwiazdkach z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nudzi mu się w czasie jazdy z jednego miejsca do drugiego :D i może dlatego :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci tej kartki ! ;p Ja jeszcze nie dostałam od Michaela żadnej kartki :/ A adres kilka dni wcześniej od Ciebie wysłałam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zapraszam do mnie do udziały w Candy :)

      Usuń
    2. Może to dlatego, że ja określiłam konkretnie jaką chcę pocztówkę ( jak wiesz, z nazwą miejscowości z przodu ) :D Zobacz czy wyświetlił Twoją wiadomość, bo mogła się też gdzieś zapodziać i wyślij jeszcze raz :)

      Usuń
  3. Też jestem w trakcie oczekiwania na jakąś pocztówkę... ;/
    Mam nadzieję, że mój list niedługo dojdzie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dostałam list :) odpiszę jak najszybciej :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że tak szybko dotarł! :)

      Usuń
  4. Ja również czekam na pocztówkę od Michaela, a wiadomość wysłałam do niego 27 lipca. Odpisał mi, że zapisuje sobie mój adres i że niedługo wyrusza w kolejną podróż.
    Oby coś przyszło niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On był teraz w Polsce, może dlatego Ci nie wysłał, bo jesteś z Polski :) Teraz jest w Rydze , to oczekuj :)

      Usuń
  5. Super taka akcja ! :) Człowieka też podziwiam za takie coś i ogólnie zazdroszczę tego, że ci taką wysłał :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu dostałem pocztówkę od Michaela prosto z Tallinna. W lutym planował zawitać do Białegostoku, ale widocznie plany uległy zmianie i nie udało się nam spotkać. Innym razem się na pewno uda! :)

    OdpowiedzUsuń