wtorek, 16 września 2014

Manhattan

Już wiele osób zachęcało mnie, abym podzieliła się swoją kolekcją pocztówek z innymi. 
Postanowiłam więc założyć bloga, który ( chociaż niczym nie różniąc się od innych) przedstawi historię mojej kolekcji.

Pocztówka z Manhattanu.


Pocztówkę dorwałam przy okazji Swap'u z Madzią ( klik
To właśnie dzięki tej osobie zaczęłam
w ogóle wymieniać się pocztówkami i poznałam tyle wspaniałych osób. Kartka jest jedną z moich ulubionych.


Manhattan – najmniejsza, a zarazem najgęściej zaludniona dzielnica Nowego Jorku, położona na wyspie o tej samej nazwie. Dzieli się (umownie) na 3 części: Downtown, Midtown i Uptown, z Piątą Aleją będącą granicą między częścią wschodnią (East Side) a zachodnią (West Side).


2 komentarze:

  1. Cieszę się, że kartka Ci się podoba oraz gratuluję założenia bloga :)
    Aby Ci się dobrze pisało i ,żebyś się świetnie bawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za wszystko jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń