wtorek, 16 września 2014

Przywróć życie listom - Wymiana niespodzianka

Miesiąc temu na Facebooku, na grupie Przywróć życie listom wzięłam udział w wymianie-niespodziance.
Zabawa polegała na tym, że każdy otrzymywał osobę do której pisał list i ''dorzucał'' jakąś drobnostkę. 
Nikt nie wiedział kim wylosowana osoba jest, co lubi, trzeba było wykazać się kreatywnością i spróbować się wstrzelić w gusta. W akcji wzięło naprawdę bardzo dużo ludzi. Teraz na grupie można oglądać zdjęcia niespodzianek. 


Dostałam od Patrycji list, w którym pisała o sobie. Okazało się, że mamy naprawdę bardzo dużo wspólnego ! Chociaż na list odpisałam dopiero dwa dni temu, mam nadzieję, że będziemy utrzymywać kontakt. Bardzo dziękuję Ci za wszystkie niespodzianki !

GRUPA : klik 


6 komentarzy:

  1. oo, szkoda, że nie słyszałam o tej akcji, bo chętnie wzięłabym udział. świetna przesyłka, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę informować na blogu o takich akcjach, a tym czasem zachęcam do dołączania do grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też brałem udział tej wymianie-niespodziance, w dwóch edycjach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ? Zadowolony ? Czy prezenty nie sprawiły radości ? :) Bo okazuje się, że nie wszyscy są zadowoleni

      Usuń
    2. W obu edycjach otrzymałem pocztówki i inne drobiazgi, więc jestem zadowolony:)
      A z Patrycją wymienialiśmy się pocztówkami.

      Usuń
    3. Ooo, to super. Patrycja to bardzo fajna osoba. Cieszy mnie to, że dzięki takim grupom można poznać tyle niesamowitych osób.

      Usuń