czwartek, 23 października 2014

darmowa pocztówka

Dziś - całkiem przypadkiem - dowiedziałam się o całkiem ciekawej stronie odnośnie wysyłania 
(darmowych) pocztówek. 

Raz dziennie możemy podarować komukolwiek pocztówkę, nie płacimy za to nic,
a pocztówka dochodzi w ciągu 5-7 dni roboczych. Czytasz to i myślisz sobie - pewnie jakiś kit.
Otóż nie !

Jestem przeciwniczką większości rzeczy darmowych, ale na grupie postcrossing'u jedna dziewczyna poprosiła, czy nie wysłalibyśmy jej kilka pocztówek na urodziny. Myślę - czemu nie, warto spróbować.



Opiszę Wam teraz instrukcję działań - aby pocztówka została wysłana :

1. Wejdź na stronę http://www.photofancy.pl/
2. Kliknij OBRÓBKA ZDJĘĆ - po lewej stronie
3. Kliknij PRZETESTUJ TERAZ - po prawej stronie
4. Kliknij PRZEŚLIJ WŁASNE ZDJĘCIE - po lewej stronie
5. Kliknij WSTAW NOWE ZDJĘCIE
6. Kliknij ROZPOCZNIJ NOWY TRANSFER
7. Kliknij WYBIERZ przy danym zdjęciu
8. Kliknij DARMOWA POCZTÓWKA - po prawej stronie
9. Kliknij jeszcze raz DARMOWA POCZTÓWKA
10. Wpisujesz adres ( Adres 2 uzupełniasz dopiero wtedy, gdy nie mieszczą Ci się dane odbiorcy w Adresie 1 - nie wpisujesz tam swojego adresu)
11. W ramce piszesz tekst
12. Na dole akceptujesz warunki, podajesz swojego maila.
13. Przechodzisz na maila - potwierdzasz wysłanie pocztówki. Mail może znajdować się również w SPAMIE, więc szukaj dobrze.


Mam nadzieję, że przedstawiłam fajny pomysł na darmowe wysyłki. Pocztówkę można wysłać jedną dziennie !

Wyniki losowania będą w sobotę. Potrzymam Was trochę w niepewności.

I krótkie przemówienie do wszystkich, którzy wysłali mi paczki na urodziny - na listy odpisałam,
będę wysyłać od poniedziałku. Przepraszam ,że tak późno, mam nadzieję, że to nie jest problem.
Oczywiście do każdego listu dołączyłam niespodziankę :) 

Dziękuję Monice za pokazanie mi strony z darmowymi pocztówkami ! :) 

16 komentarzy:

  1. Ja kilka razy skorzystałam i przyznaję, potwierdzam wszem i wobec, że wszystko działa jak najbardziej bezpłatnie. Kilka mankamentów: po primo, wypisanie kartki z polskimi znakami wcale nie świadczy, że polskie znaki zostaną wydrukowane, warto się z tym liczyć, jeśli chce się dodać jakiś poprawnie gramatycznie opis, secondo, wydrukowane zdjęcie jest naprawdę słabej jakości, a w rogu dodane jest logo strony. Ale za to doskonale nadaje się, gdy chce się stworzyć kolaż ze swoich zdjęć do wspominania - to taka forma jest jak najbardziej doskonała! Poza tym posiada prawdziwy, nie wydruk czy zwykłą pieczątkę, niemiecki znaczek, który zawsze można odkleić, dodać do kolekcji czy wysłać jakiemuś kolekcjonerowi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabko moja !
      Z góry przepraszam, że listu nie wysłałam. Odpisałam już dawno, dawno, ale tyle się dzieje, że na poczcie sto lat nie byłam !

      ***
      Ja dzisiaj wysłałam pierwszą pocztówkę, więc mam nadzieję, że dojdzie :)

      Usuń
    2. Ojej, nie przejmuj się, jak najbardziej rozumiem! :D

      Dojdzie na pewno, o to się nie martw! ;)

      Usuń
    3. Ja do minusów dodałabym jeszcze, że potwornie krzywo tną kartki. Grafiki wrzucam już odpowiednio wykadrowane do takiego rozmiaru, aby nic mi nie ucięło, a niestety i tak ucina. Najbardziej wkurzające, kiedy wysyłam sobie kartkę z jakimiś napisami typu "Keep calm".
      A kolejny minus - od kilku dni dostaję kartki z treścią na odwrocie wyglądającą mniej więcej tak: "Le-piej um-rzec niz zdra-dzic swo-ich przy-ja-ciol". Nie mam pojęcia skąd taki błąd i myślniki.

      No i dodam jeszcze, że na mnie nie można już nic wysłać :D Na samym początku jak się dowiedziałam o stronie wyprosiłam rodzinę i znajomych, aby mi coś powysyłali i w ciągu jednego dnia zostało wysłane kilkanaście kartek do mnie. Teraz wpisując moje imię i nazwisko zawsze wyskakuje błąd, że adres E-MAIL nie został dopuszczony do operacji. Pokombinowałam i się okazuje, że z mailem nie ma to nic wspólnego. Wystarczy, że przed imieniem wpiszę "Sz.P", albo zamiast Ewelina tylko E. lub Ewelinka, Ewela i kartki bez problemu się wysyłają :)

      A kartek można wysłać więcej niż jedną dziennie. Wystarczy kilka innych przeglądarek internetowych i e-maili - sprawdzone :)

      Usuń
  2. Ja kiedyś z tej strony wysyłałam kartki do kilku osób i dochodziły, ale nie wiem jak z jakością, bo sobie nie wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałam wczoraj nad tym czy nie wysłać sobie... ocenić jakoś i jeśli jest w miarę dobra to rozsyłać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij i daj znać, jak Ci się podoba ;)

      Usuń
  4. przetestowałam i czekam na pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej strony korzystam już około roku :-) Wysyłam w ten sposób pamiątkowe zdjęcia do znajomych i do siebie z różnych podróży i spotkań :-)
    Czekam z niecierpliwością na wyniki losowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dość fajny pomysł na pamiątkowe zdjęcie, niespodziankę, a nawet prezent :)

      Usuń
  6. Ja również kilka razy korzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak wrażenia ? :) jesteś zadowolona ?

      Usuń
    2. Przeszkadza mi trochę ten znaczek niebieski, ale tak to bardzo jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Hej, właśnie dostałam pocztówkę z naszymi chłopcami ^_^
    jest świetna
    bardzo dziękuję ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest tez opcja darmowa e-kartka. Czy ktos juz z owej opcji korzystal? Czy rowniez jest darmowa tak jak pocztowka?

    OdpowiedzUsuń