niedziela, 5 października 2014

paczki urodzinowe + losowanie


W czwartek odbyły się moje 19-naste urodziny. Niektórzy z Was byli tak mili, że
wysłali mi drobne upominki. Skrzynka była pełna listów, bo specjalnie nie otwierałam aż do środy.
Dziś pokażę Wam zdjęcia, a na końcu postu zaproponuję Wam małe losowanie pocztówek.

Listów troszkę się nazbierało. Oczywiście na każdy odpiszę i dorzucę małą drobnostkę od siebie. Musicie jednak troszkę poczekać, bo obecnie znalezienie jednej wolnej chwili nie jest proste.

 Pocztówek też dostałam bardzo wiele. Mam nadzieję, że uda mi się każdą dodać na bloga. Moja kolekcja znacznie się powiększyła, właśnie dzięki tej akcji urodzinowej.
List i pocztówka od Ż@by :)
Tą paczuszkę dostałam od najlepszej osoby jaką było mi dano poznać dzięki Internetu. Oprócz pocztówek widocznych na zdjęciu, można zauważyć książkę o tytule : Oskar i Pani Róża. Książka niesamowita, przeczytałam ją dzisiaj, łza kręciła się w oku. Ma ogromne przesłanie, kiedyś była lekturą szkolną, a nawet do tej pory w niektórych szkołach się ją przerabia. Według mnie takie lektury powinny być w każdej szkole.

Herbatka, naklejki i po raz pierwszy w mojej kolekcji takie kartki. Nie są to jednak pocztówki. List napisany przepięknym pismem, herbatki jeszcze nie spróbowałam, ale w najbliższym czasie to uczynię. Odpowiedź na list jest już przygotowana :)











Dziękuję każdemu kto poświęcił swój wolny czas, aby napisać, wysłać drobnostkę i spędzić ze mną 19-naste urodziny. Z tej okazji mam dla Was małe, nietypowe losowanie.

Ponieważ jest to mój kolejny blog, pierwszeństwo mają osoby, które napiszą BIORĘ UDZIAŁ oraz swojego maila w komentarzu pod tym postem. Z tych osób wybiorę DWIE, które wygrają pocztówkę ze Słowenii. Z osób, które udostępnią i polubią stronę Wywiady z Wami (klik) wybiorę JEDNĄ , która również wylosuje pocztówkę. Szanse są ogromne dla tych osób, które zrobią wszystkie czynności.



18 komentarzy:

  1. Niezwykle obfite urodziny jak widzę! Ja bym chyba nie wytrzymała z nieotwieraniem skrzynki, wiedząc, że znajduje się w niej tyle niespodzianek! Gratuluję samozaparcia ;)
    Bardzo się cieszę, że przesyłka ode mnie przypadła Ci do gustu. :)
    A "Oskar i pani Róża" to cudowna książka, uwielbiam ją!

    No i oczywiście BIORĘ UDZIAŁ. ;)
    obywatel.zaba@gmail.com

    Żaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że i moja przesyłka dojdzie w miarę szybko.Wyślę, w przyszłym tygodniu ;) Dziękuję jeszcze raz !

      Usuń
  2. Biorę udział pacia2505@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to chyba chodzę z głową w chmurach! Coś mi się ubzdurało, że 12 października masz urodziny , dodałam tą jedynkę z przodu :/ Nadrobię to niedopatrzenie ;p

    A tak co do losowania !
    Biorę udział magda.niska@interia.pl
    i udostępniłam i polubiłam jako Lenka Postcrossing ;)
    Oczywiście baner też na blogu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!
    Oczywiście BIORĘ UDZIAŁ, również polubiłam i udostępniłam, dodatkowo banerek już u mnie na blogu:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :)
    Biorę udział.
    Banerek na blogu i kontakt mailowy poprzez profil bloga :
    pocztówki-ze-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział
    korneliaskonieczna@gmail.com
    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione życzenia Urodzinowe!
    No i BIORĘ UDZIAŁ :)
    Baner u mnie na blogu: http://www.edi-pocztowki.blogspot.com/
    a fanpage polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podać maila:

      edtta@o2.pl

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego Ci życzę! Trochę spóźnione, to fakt. ;)
    Co mi tam, w losowaniu BIORĘ UDZIAŁ.
    Fanpage polubiłam, mój mail to kasiad9-98@o2.pl
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spoźnione wszystkiego najlepszego ;)
    I gratuluje samozaparcia, ja bym nie wytrzymała, żeby nie otwierać.

    + Udostępniłam, dałam like i BIORE UDZIAŁ :)

    OdpowiedzUsuń