wtorek, 6 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Cześć wszystkim !

Na samym początku podam wyniki ostatniej sondy. Cieszyła się ona dużym zainteresowaniem, co
sprawiło uśmiech na mojej twarzy.

Zdania były niesamowicie podzielone. Do ostatnich godzin myślałam, że nie dowiem się w końcu co sądzicie na ten temat. 



Większość jednak stwierdziła, że pocztówki - podobne do tych z poprzedniego postu - nie nadają się do kolekcji, a do prywatnego albumu ze zdjęciami. Dziękuję bardzo wszystkim za pozostawienie opinii.

Dziś troszkę luźniejszy post. Zostałam nominowana, aż na dwóch blogach, do Liebster Blog Award. 

"Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę".Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Pierwsza nominacja od Świat Pocztówek Lenki 


1. Jakie masz noworoczne postanowienie? 
Założyłam słoik szczęścia, mam zamiar przeczytać 52 książki, oglądnąć 50 filmów ze specjalnej listy, codziennie odkładać po 1 złotych i w styczniu następnego roku zmieścić się do sukienki studniówkowej z tamtego roku. 


2. Jakie jest twoje marzenie? 
Wydanie książki. I nie chodzi tu o bycie sławną autorką, tylko o uczucie, kiedy pójdę do jakieś księgarni i zobaczę tam swoje imię i nazwisko. 

3. Wymień 3 swoje zalety.
Punktualność ( chociaż niektórzy twierdzą, że to moja wada, bo przychodzę za wcześnie), precyzyjność i pracowitość.

4. Co poprawia Ci humor? 
Spotkanie z przyjaciółmi i czekolada. 

5. Jaki kraj najbardziej chciałabyś/ chciałbyś zwiedzić? 
Włochy !

6. Co musi przedstawiać pocztówka, aby Ci się spodobała? 
Musi mieć z przodu nazwę miejscowości :) Ty wiesz :p

7. Jaka jest twoja definicja miłości? 
Nie ma. Każdy związek jest inny. Dla mnie najważniejsze, żeby mój partner nie był tylko chłopakiem, ale również najlepszym przyjacielem.

8. Twój ulubiony film animowany? 
Kraina Lodu

9. Co wisi u Ciebie na ścianie nad łóżkiem ?
Dwie antyramy ze zdjęciami przyjaciół

10. Czy skoczył/a byś na bungee? 
Bardzo. Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku.
11. Wolisz koty czy psy?
Koty. Mają charakterek.

Druga nominacja od Variety Of Postcards

1. Ile pocztówek liczy Twoja kolekcja?
Koło 500. Nie miałam okazji jeszcze policzyć. 

2. Smak Twojego dzieciństwa?
Kogiel- mogiel

3. Jakie masz hobby poza kolekcjonowaniem pocztówek?
Nie wiem czy to hobby, ale piszę opowiadania, czytam książki i.. oceniam filmy na filmwebie, co mnie uzależniło i bardzo mnie to dziwi.

4. Ostatni film obejrzany w kinie?
,,Pani z Przedszkola''

5. Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać w przyszłości?
W Niemczech. 

6. Najpiękniejsze miasto w Polsce według Ciebie to..?
Kraków

7. Twoja ulubiona pocztówka?
Nie posiadam takowej.

8. Zima czy lato?
Zima.

9. Twój cel w życiu?
Bycie szczęśliwym.

10. Co Cię najbardziej irytuje?
Jak mi ktoś nie odpisuje. 

11. Co ostatnio Cię rozbawiło?
Komedia ,,Eurotrip''


Nominacje :
Ponieważ nie znam jeszcze wielu blogów, chciałabym nominować wszystkich, którzy odwiedzają mojego bloga. Odpowiedzcie w komentarzach na pytania i podajcie adresy blogów. Chciałabym Was bliżej poznać. I oczywiście wasze blogi.

1. Najlepsza książka jaką ostatnio czytałeś/aś ?
2. Jaki jest Twój ulubiony film?
3. Co sądzisz o muzyce disco - polo ?
4. Czy umiesz tańczyć?
5. Jakie są Twoje nałogi ?
6. Od jak dawna kolekcjonujesz pocztówki ?
7. Od jak dawna prowadzisz bloga?
8. Ile masz lat?
9. Skąd jesteś?
10. Jakie jest najpiękniejsze miejsce na Ziemi?
11. Za co nie chcesz płacić ?


Zaczęłam się wymieniać pocztówkami ( znowu ) gdyby ktoś miał ochotę, zapraszam serdecznie.



11 komentarzy:

  1. Chętnie odpowiem ;)
    Z racji że zostałam nominowana do zabawy, to odpowiedzi zrobię w jednym poście ;)

    http://happy-postcrossing-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak odpowiesz :) możesz napisać, że masz ode mnie nominację :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że przyjęłaś nagrodę i odpowiedziałaś na moje pytania!
    Mam chwilkę, odpowiem na Twoje Aniu :)
    1. Ostatnio to taki ciekawy przedział czasu ;p Ja tylko przez ferie świąteczne sięgnęłam po Zmierzch i Zdradzona ( tom 2. Domu Nocy), a tak to wcześniej czytałam w wakacje ;p Książki obie mi się podobały, ale nie zachwyciły :)
    2. Ulubionych filmów mam mnóstwo, ale dziś mam taki romantyczny nastrój, więc wybiorę P.S. Kocham Cię ;)
    3. Najlepsza do zabawy! :D
    4. Uczyłam się tańczyć discodance, breakdance i różne towarzyskie, ale mistrzem nie jestem. :/
    5. Czekolada, a ostatnio trochę blogger i czytanie książek :P
    6. Od pierwszego wyjazdu na kolonie, chyba to było w roku 2004.
    7. Od 22 września 2013 roku ;)
    8. 19, za dwadzieścia dni będzie już 20 :p
    9. Z pięknej Warmii ;)
    10. Wszędzie tam, gdzie jest woda! Wodospady Wiktorii <3
    11. Uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! jesteś niezastąpiona !

      Usuń
  3. 1. Najlepsza książka jaką ostatnio czytałeś/aś ?

    W tym roku będzie to "Busem Przez Świat. Ameryka za 8 dolarów" Karola Lewandowskiego :) Wczoraj skończyłam czytać :p

    2. Jaki jest Twój ulubiony film?

    Hmm chyba "Titanic", chociaż przepadam też za "Szkołą uczuć" <3

    3. Co sądzisz o muzyce disco - polo ?

    Jestem osobą, która przyznaje, że słucha tego rodzaju muzyki. Nie codziennie, ale jednak kilka razy w tygodniu mi się zdarza :)

    4. Czy umiesz tańczyć?

    Jakoś sobie radzę :p

    5. Jakie są Twoje nałogi ?

    Pocztówki! Książki! <3

    6. Od jak dawna kolekcjonujesz pocztówki ?

    Kolekcjonuję hmm... tak bardziej intensywnie to od kwietnia 2014 roku, jednak wcześniej także zbierałam kartki, tyle tylko, że część z nich (np. świąteczne) wylądowały chyba w koszu, czego bardzo żałuję :/

    7. Od jak dawna prowadzisz bloga?

    Jakoś od września (mimo, że figuruje na blogu data pierwszego wpisu 1 kwietnia, ale to zmieniona data).

    8. Ile masz lat?

    Mam 23 lata, no w sumie rocznikowo już 24 ;)

    9. Skąd jesteś?

    Z miasteczka w Wielkopolsce, jednak obecnie mieszkam w Łodzi :)

    10. Jakie jest najpiękniejsze miejsce na Ziemi?

    Chyba jeszcze nie zobaczyłam najpiękniejszego miejsca na Ziemi! :) Wszystko przede mną :)

    11. Za co nie chcesz płacić ?

    Najlepiej za znaczki, bo są strasznie drogie :/

    Pozdrawiam :)
    Mój blog: http://kingway007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha ostatnia odpowiedź - najlepsza ! Dziękuję Ci bardzo :) obserwuję

      Usuń
  4. Siemka! Skoro tu jestem to odpowiem - pomyślałam i tak zrobiłam xD świetny pomysł z nominacją wszystkich, aż mam ochotę go skopiować ^^
    A oto moje odpowiedzi:

    1. Najlepsza książka jaką ostatnio czytałeś/aś ?
    Piramidy - Terry Pratchett

    2. Jaki jest Twój ulubiony film?
    Kurcze też jestem maniakiem filmweba i lubie kupę filmów xD ale moim ostatnim ulubieńszym jest - Trio z Belleville

    3. Co sądzisz o muzyce disco - polo ?
    Lubie, nie codziennie ale na imprezy jakieś żeby się pośmiać czemu nie :)

    4. Czy umiesz tańczyć?
    Raczej nie ^^

    5. Jakie są Twoje nałogi ?
    Nieumiarkowanie w spaniu :)

    6. Od jak dawna kolekcjonujesz pocztówki ?
    Hmmm. Kolekcje odziedziczyłam po mamie i kolekcjonuje je odkąd skończyłam jakieś10 lat :D

    7. Od jak dawna prowadzisz bloga?
    Od 3 jakoś :D

    8. Ile masz lat?
    Już niebawem, bo za 20 dni skoczy mi 23 wiosen albo i zim :D

    9. Skąd jesteś?
    Bolesławiec

    10. Jakie jest najpiękniejsze miejsce na Ziemi?
    Wszystkie gdzie są moi przyjaciele :)

    11. Za co nie chcesz płacić ?
    Za podróże :D Lubię autostopować! :)

    A i na koniec mój skromny blog:
    http://pocztowkarnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kopiuj, kopiuj :)
      Dziękuję za odpowiedzi.
      Zawsze podziwiam ludzi, którzy lubią autostopować. Ja nigdy nie miałam tyle odwagi.

      Usuń
  5. 1. Najlepsza książka jaką ostatnio czytałeś/aś ?
    "Wiedźma. Prawdziwa historia Złej Królowej." - dlaczego? Bo uwielbiam czarne charaktery ;)

    2. Jaki jest Twój ulubiony film?
    Jeśli chodzi o animowany to mam dwa - "Kraina Lodu" i "Wall-e" z innych to "Szkoła Uczuć".

    3. Co sądzisz o muzyce disco - polo ?
    Uwielbiam. Najlepsze imprezy są przy piosenkach disco-polo. Każdy mówi, że nie zna, a potem wszyscy śpiewają i tańczą do tych hitów :D

    4. Czy umiesz tańczyć?
    Wydaje mi się, że nie.

    5. Jakie są Twoje nałogi ?
    Pocztówki, książki... czekolada.. książki..czekolada... spanie.. książki.. Czy wspominałam już o spaniu, książkach i czekoladzie.. Aaaa no i o pocztówkach?

    6. Od jak dawna kolekcjonujesz pocztówki ?
    5 marca będą dwa lata

    7. Od jak dawna prowadzisz bloga?
    Od kilku miesięcy mam Tumblra, bloga od dzisiaj ;)

    8. Ile masz lat?
    22

    9. Skąd jesteś?
    Wrocław

    10. Jakie jest najpiękniejsze miejsce na Ziemi?
    Jeszcze go nie znalazłam.

    11. Za co nie chcesz płacić ?
    Za znaczki na pocztówkach ;)

    Mój blog:
    lennves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina Lodu +
      Szkoła uczuć +
      Disco polo +
      Za znaczki +
      Nałogi +
      Witam w pocztówkowej rodzinie ! :)
      Te plusy to, to co mamy ze sobą wspólnego :)

      Usuń