wtorek, 13 stycznia 2015

Monako : Monte-Carlo

Dziś jeszcze jedna pocztówka, również od Krzyśka z poprzedniego postu.



Na pocztówce znajduje się Monte-Carlo. 
To dzielnica Monako, znana m.in. z kasyn i plaży. Zamieszkuje ją ok. 20 tys. osób.
Monako to niewielkie państwo-miasto położone nad Morzem Śródziemnym znane przede wszystkim z rajdów samochodowych, słynnego kasyna oraz burzliwego życia towarzyskiego obecnie panującego władcy Alberta II.

To państwo, w którym największą wartością są pieniądze i widać to na każdym kroku – począwszy od architektury, poprzez luksusowe hotele, wykwintne restauracje, markowe butiki, a kończąc na najdroższych markach samochodów poruszających się po wąskich uliczkach miasta.

16 komentarzy:

  1. Chciałabym znaleźć się chociaż na kilka dni w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, szczególnie, że teraz za oknem zimno i ponuro

      Usuń
  2. Ładny widok z 'lotu ptaka'. Nie mam jeszcze pocztówki z tego kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie miałam - to jedyna jaką dostałam niedawno, strasznie się cieszyłam :)

      Usuń
  3. Nie dość, że piękna kartka, to jeszcze z takiego rzadkiego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rzadkiego kraju. A ja w tym tygodniu też zdobyłem pocztówkę z tego mini-pastwa, kupiłem na ulicy za 1zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to za mini-państwo ? Pochwal się !

      Usuń
    2. Oczywiście Monaco i San Marino:)

      Usuń
    3. aaa nie doczytałam ''z tego'' :D przepraszam :)

      Usuń
  5. Piękna pocztówka, aż chciałoby się tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, szczególnie teraz kiedy za oknem tak ponuro

      Usuń