piątek, 6 lutego 2015

Bad Kissingen

Bad Kissingen


Uzdrowiskowe miasto powiatowe w Niemczech. Pocztówkę otrzymałam od koleżanki z grupy na studiach, która miała okazję wybrać się tam z Uczelni.  Niestety musiałam zrobić to, czego naprawdę nie lubię i wejść na Wikipedię i poszperać. Nie ma kompletnie żadnej stronki w języku polskim o tej miejscowości !

Dowiedziałam się z Wikipedii, że leży niedaleko Frankfurtu, ma aż 9 dzielnic i najbardziej znane jest z kasyna i zoo. 

Mam nadzieję, że tyle informacji Wam wystarczy, bo naprawdę ciężko coś znaleźć. Jedną rzeczą ciekawą jaką znalazłam jest show organizowane właśnie w Bad Kissingen. Jest zrobiony tor przeszkód dla samochodów terenowych. Tor wygląda jak powiększenie zabawek dziecięcych. Na pewno każdy kojarzy. 


17 komentarzy:

  1. To sławne uzdrowisko, którego początki sięgają IX wieku. Jego rozkwit nastąpił w XIX wieku, kiedy przyjeżdżały tu głowy koronowane z całej Europy. Słynie z wód mineralnych i błota, leczy się tutaj wiele schorzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka nasza Krynica Zdrój, co ? :) Skąd masz takie informacje ?

      Usuń
  2. Jak ja nie lubię takich graficznych wstawek na pocztówkach, brrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie, tu troszkę nie wyszło, ale i tak kartka bardzo ładna

      Usuń
  3. Mój synek na pewno byłby zainteresowany tym samochodowym show :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę uzdrowisko, jednak o tym show słyszę po raz pierwszy ;) Sama bym się przejechała i je zobaczyła! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. to nie są czasami te Monster Trucki ? :D ja się nie znam ;p

      Usuń
  6. Jaka piękna pocztówka! Widać po niej, że to uzdrowisko.
    Swoją drogą... Nazwę miasta skądś kojarzę, ale nie wiem, skąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kojarzy Ci się z Bad Marienberg ? :D

      Usuń
  7. Gdy zobaczyłam zdjęcie pomyślałam, że to może jakiś park uzdrowiskowy czy coś w tym rodzaju. A po przeczytaniu pierwszego zdania nie miałam już wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń