poniedziałek, 2 lutego 2015

Bad Marienberg

Kolejne miasto niemieckie to Bad Marienberg. 


Jest to miasto uzdrowiskowe. Pocztówkę również przywiozłam sobie sama, będąc na projekcie anglojęzycznym w Europahaus. Przed wyjazdem oglądałam w Googlach tą miejscowość i byłam pewna, że nie będzie tam co robić, ale się myliłam ! Piękne widoki, miejsca, no coś wspaniałego. Zakochałam się w tym mieście i pozwolę sobie pokazać Wam niektóre zdjęcia, które tam porobiłam.


Takie budki kojarzą mi się z Harrym Potterem



Zdjęcie z osobami z projektu. Na zdjęciu narodowości takie jak :
Litwa, Niemcy, Austria, Słowenia, Czechy, Chorwacja, Hiszpania, Polska

Był ktoś ? Jak Wam się podoba ? 

15 komentarzy:

  1. Miasteczko wygląda sympatycznie. A budka telef. przypomina mi tę angielską, może przez kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku nie znajdował się jednak telefon, tylko... bar :D Stała tam Pani i nalewała piwa :)

      Usuń
  2. Ciekawy ten domek na ostatnim zdjęciu na kartce. Niby kraj za miedzą, a architektura tak różna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w całym miasteczku były ... jednakowe domki o jednakowej wielkości. Nie wyglądały konkretnie jak ten, ale jak się szło w górę miejscowości każdy był taki sam... biały, położony szeregowo. To mnie strasznie ujęło

      Usuń
  3. Bardzo ładna kartka, nawet jak na niemieckie multi! :D

    (Dodałam wcześniej komentarz, ale nie wiem czemu mi nie zaliczyło! :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiszę Cię do szansy wygrania pocztówki oczywiście :)

      Usuń
  4. Owa budka telefoniczna na zdjęciu kojarzy mi się wyłącznie z Londynem, Anglią... Nie wiem czemu tylko z tym. :)
    Chociaż jakby spojrzeć na to z innej strony... Do HP też pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam znajduje się bar, w którym kelnerka nalewa piwa :)

      Usuń
  5. Ta Budta jest charakterystyczna do hp i londynu i ciekawe pocztówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako potterhead wszędzie go widzę

      Usuń
  6. Faktycznie, jako poteromaniaczka muszę przyznać Ci rację co do budki telefonicznej :) A miasto wygląda na bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D jestem dość spostrzegawcza tak jak ze Zgredkiem :)

      Usuń
  7. Budka kojarzy mi się wyłącznie z Wielką Brytanią, chociaż chyba coś jest z tymi czerwonymi budkami, bo w Wilnie, w bocznej uliczce także można taką znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym mieście znajdował się tam bar z piwem :)

      Usuń