sobota, 7 lutego 2015

Burgen

Burgen


Jak widać na pocztówce, miasto znane z zamków.
miejscowość i gmina w Niemczech, w kraju związkowym Nadrenia-Palatynat.
Ciężko jest znaleźć o tym informację, dlatego mam nadzieję , że i w tym wypadku Krystyna13 uzupełni moją wiedzę :)

Czy ten zamek nie przypomina Wam zamku Disneya? Na pocztówce jest to środkowe zdjęcie po prawej stronie. Zamek nazywa się Drachenburg (smoczy zamek ) Obszary górskie zostały rozsławione przez pisarzy, którzy zafascynowani byli tutejszymi krajobrazami i legendami...Któż z nas nie zna bajki o królewnie Śnieżce i siedmiu krasnoludkach braci Grimmów? To oni wybrali te tereny jako miejsce bajki...

11 komentarzy:

  1. Faktycznie przypomina zamek Disneya :) To miasto chciałabym odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie , nie jestem wszystkowiedząca :) Czasami tylko poszperam w internecie głębiej. A pocztówka ładna i ciekawa. Tyle pięknych zamków w jednej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ;c myślałam, że coś pomożesz :D

      Usuń
  3. Piękna pocztówka. Chciałabym się kiedyś wybrać do tej miejscowości, aby na własne oczy zobaczyć te zamki! Uwielbiam takie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, strasznie mi się podobają !

      Usuń
  4. Piękne zamki! Mam podobną jeśli nie taką samą kartkę z zamkiem Drachenburg. Chciałabym się wybrać na wycieczkę wzdłuż Renu, tam jest mnóstwo zamków do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie lubię zwiedzać takie miejsca :)

      Usuń
  5. Lubię takie zestawienia kilku zamków z danego terenu na jednej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  6. A o tym smoczym zamku dość często słyszę. Nawet w temacie pocztówek często się przewija przez różne blogi. Ja go jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń