środa, 4 lutego 2015

Kaufbeuren

Kaufbeuren


I ostatnia pocztówka na dziś z Kaufbeuren. Tą otrzymałam z grupy niemieckiej, postcrossingowej na facebooku, zwykły SWAP. Zbliżamy się już końcowi tygodnia z kartkami niemieckimi. W następnym tygodniu Włochy i też będzie kartka do wygrania. 



Co roku w lipcu rozpoczyna się najstarsza historyczna impreza dziecięca, tradycyjny "Tänzelfest". Ponad 1600 chłopców i dziewcząt z Kaufbeuren, przebranych w stroje historyczne odgrywa wydarzenia związane z historią ich miasta. W okresie Świąt Bożego Narodzenia w Kaufbeuren można podziwiać największy wieniec adwentowy na świecie. Wieniec ma średnicę ponad ośmiu metrów, a umieszczone na nim świece woskowe osiągają wysokość półtora metra. Na placu kościelnym świętego Marcina (Kirchplatz St. Martin) organizowany jest jarmark świąteczny, który zachęca do przechadzki i spędzenia na nim miłych chwil.

I podsumowanie dzisiejszego dnia :
-Krystyna13 (9)
- Dawid (7)
-AoiAkuma (6)
-Sandi Cullen (6)
-JustynaDz (6)
-Kingway (5)
-Sanja (4)
-Dorota21 (2)
-Edi (1)
-Werciarad (1)
-Paula Nowak (1)
-pijanazyciem (1)
-Gosia Hołowaty (1)


19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa ta seria pocztówek. Z tych trzech dzisiaj zaprezentowanych najbardziej przypadł mi do gustu Limburg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. W ostatnim poście z Niemczech będzie sonda to zapraszam :)

      Usuń
  2. Ah, jak ja chciałabym zobaczyć na żywo Tänzelfest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczyłabym na żywo te wszystkie atrakcje o których piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mogę doczekać się Włoch! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do poniedziałku niedaleko, też będzie można wygrać kartkę, także zapraszam :)

      Usuń
  5. Interesująca seria tych pocztówek;) i te herby bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. Mam przy tym trochę pracy, więc każde miłe słowo jest naprawdę bardzo ważne :)

      Usuń
  6. Interesująca seria tych pocztówek;) i te herby bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze fajna ta Twoja seria pocztówkowa, ciekawych rzeczy można się dowiedzieć :) Czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać Włoch! Co prawda mam stamtąd dwie pocztówki, ale żadna nie jest oryginalnie wysłana. :)
    Oo, a o co chodzi z tym podsumowaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najaktywniejszy komentator otrzymuje pocztówkę z Kolonii :) we Włoszech też tak będzie, będzie można wygrać pocztówkę z Sieny

      Usuń
    2. Ło jaa, ale czad! :D Szans żadnych nie mam, ale pomysł fajny. W sumie to też fajna motywacja do wstawienia wszystkich swoich pocztówek, których, jak widzę, masz wcale niemało. ^^

      Usuń
    3. Od poniedziałku Włochy, także zapraszam, mam nadzieję, że się uda :) Karta z Włoch będzie z miejscowości Siena, mało spotykane kartki także się opłaca :)

      Usuń
  9. Lubię pocztówki z tej serii. Mam w swojej kolekcji kilka pocztówek z różnych niemieckich miast.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu można się czegoś ciekawego dowiedzieć :)

      Usuń