czwartek, 5 lutego 2015

Odenwald

Odenwald


Z tą pocztówką miałam problem aby w jakikolwiek sposób ją opisać.
Kiedy zapytałam wujka Google : Odenwald Niemcy, wyskoczyło mi pasmo górkie,
czego na pocztówce nie widać. Drugą rzeczą było miasto Buchen , w nawiasie Odenwald.

W końcu wyszło na to, że jest to powiat, a przedstawione na pocztówce zdjęcia to nazwy miast.
Znajduje się w nim 5 miast, które według mnie u nas w Polsce zaliczałyby się bardziej do wsi.
1.Bad König 
2 Beerfelden 
3 Breuberg 
4 Erbach 
5 Michelstadt

Zastanawiam się czy zaliczyć tą pocztówkę do kolekcji, ponieważ Powiat - to nie miasto. Jeszcze się zastanowię :)

Podsumowanie :

Jest Was coraz więcej, dużo osób pisze, że nie ma już szans na wygraną. Nie martwcie się ! Przed nami Włochy, punktacja będzie liczona od nowa i będzie do zdobycia pocztówka z mało znanego miasta jakim jest Siena. :)
Przy innych państwach też się coś wymyśli - bez obaw !

-Krystyna13 (12)
-Dawid (9)
-Sandi Cullen (9)
-Aoi Akuma (9)
-Kingway (8)
-JustynaDz (6)
-Sanja (4)
-rzaba (3)
-Werciarad (3)
-Paula Nowak (2)
-Dorota21 (2)
-Edi (2)
-pijanazyciem (2)
-Gosia Hołowaty (2)
-Window on the World (2)
- Żaneta (1)
-Filolog (1)

6 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię takie pocztówki :) No i są na niej te fantastyczne domki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztówka ma swój urok! ;) też lubię taki pocztówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocztówka ciekawa, tylko po co te kwiatki. Bez nich wyglądałaby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest i domek szachulcowy (nauczyłem się dzięki czyjemuś komentarzowi!). Też kiedyś szukałem jakiegoś miejsca z kartki w Niemczech i wyskakiwały mi góry, a w efekcie wyszedł powiat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta kartka. Urzekł mnie dom z podcieniami w lewym górnym rogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te miasta na pocztówce wcale nie są takie małe. Najmniejsze Beerfelden liczy ponad 6 tysięcy mieszkańców, a największe Michelstadt ponad 16.000. Trudno było by je zaliczyć do wsi.

    OdpowiedzUsuń