poniedziałek, 2 marca 2015

Alanya

Witam Was wszystkich w nowym miesiącu marcu. Zostajemy w klimatach wakacyjnych, ponieważ
jak widzicie, sondę wygrała Turcja !


Zagłosowało Was , aż 29 osób ! Podobają Wam się takie sondy ? Napiszcie w komentarzu co sądzicie, ja postaram się je jakoś urozmaicać, lub wcale nie robić. Decyzja należy do Was.

Zawsze na pierwszy post idzie stolica, niestety z Turcji posiadam tylko dwie pocztówki. 
Pierwsza pojawi się dziś, druga w niedzielę, ale w międzyczasie,w tym tygodniu nadrobię kilka serii np. Dziwne sytuacje z pocztą polską, czy Porady dla kolekcjonerów. 

Nie przedłużając,zaczynajmy.

Alanya


Pocztówkę dostałam od koleżanki -bloggerki , którą poznałam w Internecie. Ma okazję być na Gali Bloga Roku 2014, więc TUTAJ <-- macie jej bloga. Polecam, bo dziewczyna ma dopiero 13 lat, a sposób w jaki pisze i jakie porusza tematy... to... nie jeden dorosły mógłby się zawstydzić. Miałyśmy się okazję raz spotkać, mam nadzieję, że będzie tego więcej i serdecznie Cię pozdrawiam.

Leży u podnóża skalistego półwyspu, na wschód od Antalyi. Jej historia sięga 4000 lat p.n.e., kiedy jej antyczna nazwa brzmiała Corasesium. Górująca nad miastem twierdza z Czerwoną Wieżą “Kizil Kule” i murami obronnymi jest niewątpliwie największą atrakcją tego miasta. Alanya rozciąga się wzdłuż plaż, z których najbardziej znana jest plaża Kleopatry, nazwana na cześć królowej Egiptu. W tym popularnym kurorcie można znaleźć wszystko: malownicze plaże, sklepy, bazary oraz liczne lokale rozrywkowe. Miejscowość polecana jest zwłaszcza ludziom młodym, lubiącym gwar miasta, życie nocne i aktywny wypoczynek. Słynny kurort otaczają góry Taurus od północy, od południa zaś ciepłe wody Morza Śródziemnego.

Napiszcie w komentarzu co sądzicie o pocztówce i czy robić jeszcze sondy.
Dziś mam bardzo dobry humor ! Pozdrawiam Wszystkich !


9 komentarzy:

  1. Zachód słońca w tak pięknym miejscu :)
    Co do sondy jestem jak najbardziej za :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To rzeczywiście typowo turystyczna miejscowość, zatłoczona w sezonie, ale szerokie plaże i ciepłe może wynagradzają te niedogodności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka :)
    Oczywiście więcej sond!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki na których pojawiają się palmy wpadają w moje oko, więc i ta mi się podoba :) Bloga kojarzę, w sumie właśnie dlatego, że czytałam fragmenty podczas przeglądania blogów biorących udział w konkursie. Sondy mi się podobają i myślę, że to ciekawe urozmaicenie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wygrał kraj na który głosowałam. Zaczęłaś od bardzo pięknej kartki. Jestem ciekawa jakie kolejne cuda nam pokarzesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kartki z zachodem słońca, osobiście nie głosowałam na ten kraj, ale też zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna kartka! Ankiety są bardzo fajne. :)
    Osobiście głosowałam na Rosję. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tym blogu, mimo iż swego czasu mocno interesowałam się blogosferą i modową, i lifestylową, śledziłam różne rankingi itp.
    Z Turcji mam kilka pocztówek, od znajomych i z Postcrossingu.
    Ta Twoja z Alanyi jest śliczna! Jedna z blogerek, które obserwuję, co roku jest tam na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam oczywiście, że sondę przegapiłam, ale pomysł jak najbardziej na plus :D

      Usuń