poniedziałek, 23 marca 2015

Sousse

Sousse


Witam wszystkich w pięknej, ciepłej Wiośnie !
Mimo to, że pogoda dopisuje, myślę, że potrzeba nam jeszcze trochę wakacji na blogu.
Dlatego ten tydzień jest z Tunezją !
Zaczynamy !

Sousse to jeden z najpopularniejszych kurortów wakacyjnych Tunezji. Można tu nie tylko wypocząć na plaży, ale także zwiedzić ciekawe zabytki związane z historią Tunezji.
Sousse to spore miasto nastawione przede wszystkim na turystów. Sousse usytuowane jest około 140 km od stolicy kraju, na wschodnim wybrzeżu zatoki Hammamet. Wzdłuż morza ciągną się tu niezliczone hotele. Są jednak też miejsca warte zwiedzenia - medyna, historyczne centrum miasta, będące od 1988 r. na liście światowego dziedzictwa UNESCO. Plątanina wąskich uliczek zachęcająca kryje się za murami o długości 2km. Wysokość murów, które powstały, by chronić miasto przed Berberami i chrześcijanami, w niektórych miejscach sięga 8m.


W prawym górnym rogu pytanie. Proszę o głosy.
Pozdrawiam wszystkich gorąco !

4 komentarze:

  1. Tunezja chyba cała jest nastawiona na turystów. Po tym zamachu nie wiadomo, czy ludzie nie będą rezygnować z wyjazdów do tego kraju.
    Ładna pocztówka, podoba mi się. Ja mam zaledwie kilka z Tunezji, może trzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Ja jeszcze nie mam żadnej z tego kraju :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, szczególnie ten widok na morze i plażę :)

    OdpowiedzUsuń