niedziela, 15 marca 2015

Vancouver Island

Vancouver Island


Troszkę ucięłam ramkę, jak skanowałam pocztówkę. Zauważyłam dopiero jak tutaj dodawałam.
Pocztówkę dostałam od Julki - koleżanki z dawnego photobloga, której tata miał okazję tam być.

Wyspa Vancouver – wyspa w Kanadzie, w prowincji Kolumbia Brytyjska, na Oceanie Spokojnym. Jest oddzielona od stałego lądu Ameryki Północnej cieśninami Georgia, Queen Charlotte, Johnstone i Juan de Fuca.

Bogactwo przyrody i liczne ciekawostki zachęcają do zwiedzania i spędzania czasu pośród mistycznych rzeźb. Warto zwiedzić słynne muzea, chociażby Muzeum Morskie, Planetarium lub Galerię Sztuki. Dla osób aktywnie spędzających czas magnesem będą obiekty sportowe, lodowiska, wyciągi narciarskie, których w Vancouver wiele. Miasto znane jest z organizacji pokazów sztucznych ogni. Każdego roku nad zatoką English Bay odbywa się to wspaniałe widowisko, któremu towarzyszą przedstawiciele z innych państw świata.

8 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że jest wyspa Vancouver. Zawsze słyszałam o mieście, które kojarzy mi się ze skokami narciarskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie podpis zgadywałbym, że kartka pochodzi z USA, w końcu jest i orzeł i krajobraz Ameryki Północnej. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka photoblogów, gdy byłam młodsza. :D
    Kartka śliczna! Moja koleżanka z klasy mieszkała przez ostatnie pół roku w Kanadzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pocztówka. Ten orzeł w locie /bo to chyba orzeł ?/ wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pocztówka! To musiało być bardzo trudne zrobić takie zdjęcie na kartkę pocztową!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny widok! Aż chciałoby się tam pojechać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały widok :) Ja również nie wiedziałam, że jest wyspa Vancouver :)

    OdpowiedzUsuń