wtorek, 7 kwietnia 2015

List do Nieznajomego

Nasza koleżanka, postcrosserka Ania zorganizowała bardzo ciekawą akcję o której dzisiaj Wam troszkę opowiem. Jest jeszcze czas na zgłoszenia, także już teraz wszystkich gorąco zachęcam.

List do Nieznajomego

Pisanie listów zawsze daje radość, ale często wyzwaniem jest napisanie listu do osoby, której nie znamy. Na czym ma polegać akcja? Zgłaszamy się, losowanie osoby do której będziemy mieli wysłać list dopiero 12 kwietnia (żeby odetchnąć na spokojnie po świętach) i wtedy wykazujemy się kreatywnością. Piszemy, malujemy a na koniec dorzucamy mały drobiazg, niech osoba obdarowywana się ucieszy z niespodzianki :) - to opis Ani.

Zgłosiłam się do akcji kilka dni temu. Na grupie ( klik ) można napisać coś o sobie, aby ten kto Cię wylosuje mógł z drobiazgiem trafić w Nasz gust. Nasz adres wysyłamy do administratora grupy - Ani. 12 kwietnia kończą się zapisy i nastąpi losowanie adresów.

Nie mam pojęcia czemu, ale ja osobiście lubię takie akcje. Jest wtedy okazja do poznania nowej osoby, wymienienia się własnym zdaniem i wyzwaniem jest napisać list do osoby o której ledwo się coś wie. Szczególnie dla osoby, która nie za bardzo lubi mówić o sobie. 

W akcji uczestniczy jak na razie 68 osób. 
Zachęcam serdecznie !

5 komentarzy:

  1. kiedyś jedna z postcrosserek organizowała podobną akcję, myślę, że to trafny pomysł, bo tak jak piszesz - jest okazja do poznania nowych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wezmę udział w tej akcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Ania :*
    weszłam na Twojego bloga i myślałam, że to kogoś innego, widzę zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :) Wczoraj dostałam się do grupy, a dziś wysłałam adres :) Czekam tylko na zwrot :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu dzięki grupom na FB zaczęłam pisać listy i poznawać nowe osoby :) Bardzo mi się to podoba :)
    Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń