czwartek, 2 kwietnia 2015

Tyler - A Postcard for You

Nadal jesteśmy w słonecznej Bułgarii, ale chciałam dzisiaj poruszyć temat, kolejnego
niesamowitego przedsięwzięcia, jakim jest akcja Tylera z Postcard for You ( klik ) 

Kiedyś - to jedna z pierwszych notek na blogu - opowiadałam Wam historię Michael'a ( klik )  - dla którego podróżując  nie ma problemu by wysłać kilka pocztówek.


Dziś mamy Tylera i pocztówkę, którą od niego otrzymałam.
Dla niego najważniejszy jest... nasz uśmiech. Zwykły , szczery uśmiech, który pojawia
się na naszych twarzach, gdy widzimy w skrzynce coś innego niż rachunki.
Mało osób jest tak interesownych. Kiedy do niego napisałam nie podał mi numeru rachunku bankowego, na który należy przelać pieniądze, czy adres na który należy w zamian wysłać inną kartkę. Powiedział tylko, żebym napisała, gdy dojdzie i żebym się uśmiechnęła. Już samą tą wiadomością sprawił, że na moim sercu pojawiło się ciepło.

Pocztówkę dostałam dokładnie 27 lutego, zapomniałam kompletnie, że czekam właśnie na kartkę od niego - co było kolejną niespodzianką. Myślałam, że to kolejna kartka z PC, bo w tym czasie sporo się zaangażowałam w tą stronę. Nie znalazłam jednak żadnego kodu, więc napisałam na grupę - do Was - z prośbą o pomoc. Danka i Weronika pomogły mi szybko rozszyfrować od kogo jest ta kartka i co jest na niej napisane :



Hi Anna! Greetings from Pennsylvania, the Keystone State! Here is a card showing the capital of my State, Harrisburg. I hope you like this card! I've only been to Harrisburg a few times in my life. Philadelphia is a lot closer, being only one hour away from where I'm currently living. Philadelphia is a very enjoyable city to visit! Thank so much for your kindness and support of my page, Anna! I hope this card makes it to you safety and can ... you another smile today! Take care, Anna, ... always can .. to smile!! Tyler "A Postcard for You''

Mimo wspólnych sił nie byłyśmy wstanie rozszyfrować wszystkiego. Od razu napisałam wiadomość do Tylera z przeogromną facebookową naklejką mojego uśmiechu. 
Takie kartki sprawiają, że dzień staje się lepszy.

Co do niego napisałam z prośbą o kartkę ? Standardowo, że mój angielski jest zły, ale, że mam nadzieję, że mnie zrozumie. Że słyszałam, że wysyła ludziom kartki, że miło mi by było dostać takową od niego, ale, że zbieram z nazwami miejscowości z przodu - spełnił moją prośbę, co było dla mnie jeszcze bardziej szokujące. Zarówno on jak i Michael w tej sprawie nie zawiedli.

A Wy ? Dostaliście kartkę od Tylera? Jaką ? Podoba Wam się ? Pojawił się uśmiech ?


7 komentarzy:

  1. Nie dostałam od niego kartki, w ogóle pierwszy raz słyszę o jego stronce na Facebooku. Świetny prezent Ci sprawił. W ogóle miły gość, skoro tak bezinteresownie (o, przepraszam, jednak ma interes: uśmiech!) wysyła kartki do ludzi tylko po to, aby ich uszczęśliwić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś napisałam do Michaela i aż byłam w szoku że odpowiedź dostałam w ciągu godziny ;) teraz pozostaje mi czekać na pocztówkę z podróży Michaela ;)
    a o Tyler`u nie słyszałam,ale pewnie również napiszę wiadomość ;)

    A Twoja pocztówka bardzo ładna, również by mnie ucieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Tylera dostałam dwie pocztówki z meetup'ów w Indonezji i Japonii - jedną można zobaczyć tutaj: http://snail-mailing.blogspot.com/2015/02/006-indonezja.html. Nawet nie muszę wspominać, ile radości mi przyniosła, biorąc pod uwagę, że to pierwsza taka kartka w mojej kolekcji. Zdecydowanie uśmiech był! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że na świecie są tacy bezinteresowni ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej akcji, jak to możliwe? Dzięki za ten post. Już napisałam do Tylera. Nie tracę wiary w ludzkość, kiedy słyszę bądź czytam o takich ludziach, a kiedy już doświadczam ich działań, to w ogóle jestem w siódmym niebie.
    Wspaniałą pocztówkę udało Ci się otrzymać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgłaszałam się nigdy do tego typu akcji, i chyba będę musiała to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to nie słyszałam o Nim wcześniej. Gratuluję Ci wspaniałej kartki :)

    OdpowiedzUsuń