środa, 1 kwietnia 2015

Znaczki z : envelo.pl

Dziś poruszę temat, który był już na wielu blogach, ale poprosiliście mnie w mailach, 
abym skorzystała z tej strony.

Osobiście dostawałam już kilka razy znaczki z envelo.pl, a dziś postanowiłam sama skorzystać.
Opowiem Wam jak zamawiać, co zamawiać, jak to wszystko wygląda.

Strona jest dla osób które:
- mają konto bankowe, którym mogą płacić przez Internet
- mają za daleko na Pocztę, a do skrzynki bliżej
- są chore , a nie chcą obciążać innych osób, z chodzeniem na Pocztę, a co za 
tym idzie - unikanie kolejek
- nie wierzą w InPost ( post tutaj ) , tylko w Pocztę Polską ( envelo ma podpisaną umowę
z Pocztą Polską)
- nie podobają im się znaczki z Poczty Polskiej i chcą zaprojektować własne.

Jeżeli na któryś punkt odpowiedziałeś/aś : tak, to ja, zapraszam do dalszego czytania, bo ta strona jest dla Ciebie !

1. Wchodzimy na stronę envelo.pl


Mamy do wyboru Neoznaczek, Neokartkę i Listy polecone. 
Wybieramy Neoznaczek.

2. Klikamy kup znaczek


Ja wybrałam znaczek zwykły - za 1,75 zł , ponieważ wysyłałam pocztówkę. 
Wybieracie nominał, odpowiedni dla siebie.



3. Wybieramy... GRAFIKĘ! i ilość znaczków
To jest chyba najlepsze w tej stronie. 


Ja wybrałam neoznaczek z grafiką, narzuconą przez envelo. Gdy wejdziecie w obraz z galerii,to
tam jest więcej zdjęć, ale dziś były typowo Wielkanocne. Mi się podobały, możecie też wybrać własną grafikę, swoje zdjęcie, czy cokolwiek, albo bez grafiki - znaczek prosty.

4. Sposób wydruku 


Wybieramy kopertę - jeśli chcecie drukować na kopercie, ja jednak drukowałam na zwykłej kartce, ponieważ jest to bardziej bezpieczne.
Pamiętajcie aby zaznaczyć wyślij neoznaczki e-mailem, ponieważ stamtąd możecie wydrukować !

5. Dajemy niżej - dodaj do koszyka i przechodzimy do płatności.


Później postępujemy już zgodnie z instrukcją. Po zaksięgowaniu wpłaty znaczek przychodzi na podanego wcześniej e-maila. Można wydrukować zarówno ze strony jak i z e-maila.

Ktoś korzystał ? Jak wrażenia ? 

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie korzystałam z neoznaczka i też nigdy takiego nie widziałam na żywo. Może kiedyś skorzystam z tej strony, ale póki co kupuję znaczki w sklepie filatelistycznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka razy byłam na tej stronie, ale nigdy sie nie pokusiłam, no a do poczty kawałek mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystałam z Envelo, nie otrzymałam też żadnej przesyłki z neoznaczkiem. Być może wypróbuję tę opcję, kiedy będzie taka potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przemawiają do mnei znaczki z envelo ;p oczywiście gdy dostanę przesyłkę z takim wydrukiem to nic strasznego, ale wolę tradycyjne znaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałam nigdy z tej strony, czyli to jest po prostu wydrukowany znaczek z dowolnie wybraną grafiką? Brzmi ciekawie w sumie. :) I podoba mi się to, że za to wszystko nic się nie płaci dodatkowo - płacimy tylko za nominał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) można normalnie wydrukować. daj znać jak skorzystasz :)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie, że napisałaś taki post :) Napewno przyda się wielu osobom. Ja nie korzystałam z takiej opcji z jednego względu - moja drukarka jest chronicznie nieczynna :-) A jak jest czynna - to coś się dzieje z tuszem. Ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie, ja też mam często problemy z drukarką :(

    OdpowiedzUsuń