niedziela, 24 maja 2015

Pakistan + wyniki rozdania

Pakistan


Kraj ten ma najbardziej rygorystyczna kultura na świecie. Stosowane są kary publicznej chłosty.
Pakistan zajmuje 15 miejsce w rankingu najpotężniejszych armii na świecie, a Polaków zamieszkuje tam 50.

WYNIKI

Tylko jedna osoba zgadła literkę. Najwięcej pocztówek mam na literkę ''S'' jest ich aż 59.
Pocztówkę zdobywa Sandi Cullen, skontaktuję się z Tobą mailowo po adres.

Dwie pocztówki przechodzą do następnego losowania, które odbędzie się już jutro.




11 komentarzy:

  1. odważni Polacy widać :) gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kartka! No i gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny widok :)
    Cieszę się niezmiernie z wygranej, to zawsze była moja szczęśliwa literka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Gratuluję Sandi wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Sandi ;-)
    oczywiście zazdroszczę Ci pocztówki nie dość nie jest ładna to jeszcze z jakiego kraju. Ja niestety nie posiadam jeszcze tego kraju w swojej kolekcji..;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna pocztówka!
    Gratuluję Sandrze wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! Nie sądziłam, że Pakistan może być tak rygorystycznym krajem ;O. Osobiście nie zamieszkałabym tam... Gratulacje dla Sandi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pakistan pokazany z trochę innej strony, bo mi kojarzy się głównie z pustyniami i piaskiem, a tutaj - ścieg :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na S? A to ciekawe. :) Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Kartka jest cudowna! Ostatnio sporo czytałam o Pakistanie, bo tam miała miejsce akcja książki "To ja, Malala", którą wypożyczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna pocztówka! Uwielbiam ten śnieg i góry :-)

    OdpowiedzUsuń