niedziela, 31 maja 2015

Węgry - Budapeszt + rozdanie

Znowu przegapiłam cały tydzień, ale dziś na szybko dodaję kraj, z którego mam jedną pocztówkę,
więc wszystko będzie się zgadzać. Na końcu postu pytanie, w którym można wygrać pocztówkę, także zapraszam do czytania do końca

Budapeszt 


• Na Węgrzech znajdziemy 1000 odmian papryki
• Węgrzy kochają kluseczki, coś ala nasze kluski lane, czy kopytka
• Węgierskie walentynki przypadają w dzień wigilii
• Budapesztańskie metro (tuż po londyńskim) jest najstarszą, podziemną kolejką w Europie
• Na Węgrzech znajduje się najwięcej źródeł termalnych w Europie
• Dunaj dzieli Budapeszt na Budę i Peszt


Rozdanie

Dziś pytanie bardzo proste. Myślę, że sporo osób dobrze odpowie. . Do wygrania są po dwie pocztówki.

Co trzeba zrobić?
- Napisać w komentarzu swojego maila
- Być obserwatorem bloga
- Odpowiedzieć na pytanie : Z jakiego kraju mam najwięcej pocztówek ? ( nie wszystkie kraje są jeszcze na blogu ) 

Wyniki podam w piątek.
Powodzenia !

5 komentarzy:

  1. Mój e-mail: sara.watrak@wp.pl Myślę, że najwięcej kartek masz z Polski.
    Byłam na Węgrzech, ale niestety nie w Budapeszcie. Ja też kocham kluseczki, ale stanowczo nie kocham języka węgierskiego, bo nic nie potrafię zrozumieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. stawiam na Niemcy :) aniszon20@gmail.com (chociaż nie jest Ci chyba potrzebny :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka! W Budapeszcie niestety nie byłam, ale mój tata odwiedził to miasto i wspominał, że było piękne. Chciałabym na żywo zobaczyć ogrom Dunaju. :)
    Najwięcej kartek? Oczywiście, że Niemcy! Mój email: kasia.postcrossing@o2.pl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój e-mail: werciarad@o2.pl
    Odpowiedź: Niemcy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pocztówka!! ;-)
    W Budapeszcie nigdy nie byłam,ale mam nadzieje że może kiedyś uda mi się tam pojechać;)
    Ja stawiam na Holandię ;)
    blondins8922@wp.pl

    OdpowiedzUsuń