poniedziałek, 8 czerwca 2015

Ile Maurice - Afryka


Ile Maurice




państwo wyspiarskie położone w południowo-zachodniej części Oceanu Indyjskiego, około 900 km na wschód od Madagaskaru. Wyspa jest częścią archipelagu Maskarenów.
Pocztówkę dostałam dosyć niedawno, z jednej z wymian na Facebooku.



Pytanie konkursowe:

Dziś znowu mam dla Was małe rozdanie. Po raz kolejny po dwie pocztówki mogą zgarnąć dwie osoby. 
Co trzeba zrobić ?
1. Być obserwatorem bloga.
2. Odpowiedzieć na pytanie : Z jakim krajem, tydzień podobał Wam się najbardziej i dlaczego?
3. Zostawić w komentarzu swojego e-maila.

Wyniki podam w piątek !

6 komentarzy:

  1. ale piękna pocztówka!! Normalnie zazdroszczę takiej perełki!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza pocztówka! Naprawdę zazdroszczę takiej zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio udało mi się wygrać, ale nie zaszkodzi wziąć udziału drugi raz i podzielić się z Tobą, Aniu, moimi spostrzeżeniami. Najbardziej podobał mi się tydzień z Hiszpanią z kilku powodów - dodałaś wtedy sporo kartek, różnorodnych, z różnych miast. Ja sama mam niewiele kartek z tego kraju i nigdy nie miałam okazji go odwiedzić, a bardzo bym chciała! Szczególnie marzy mi się Barcelona. Ten ciepły klimat byłby w sam raz dla mnie. :D
    Akurat tak się składa, że mam kartkę z tej wyspy od mojej znajomej z gimnazjum, która spędziła tam ferie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej spodobał się tydzień z Włochami. Kartki były przepiękne (mniej-przepiękne lub bardziej), było ich również dużo. Poza tym coraz bardziej przekonuję się do Włoch i do tego, że one NAPRAWDĘ są piękne. Twoje pocztówki też mi w tym pomogły - utwierdziły mnie w przekonaniu, że chcę kiedyś tam pojechać. :)
    Kartka z Ile Maurce... No cóż, ładna, aczkolwiek na mnie nie robią wrażenia palmy czy wręcz rajskie krajobrazy. Są dla mnie zbyt... No, po prostu nie przepadam za nimi.
    kasia.postcrossing@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej podobał się tydzień z Włochami, ponieważ sama interesuję się tym krajem i chciałabym go zobaczyć na własne oczy i przejechać wzdłuż i wszerz. Kartki, które pokazałaś przedstawiały w większości miejsca, które są na mojej liście "must see" i dlatego przypadły mi one do gustu :)
    91kingway@gmail.com

    OdpowiedzUsuń