sobota, 16 stycznia 2016

Postanowienia postcrossingowe 2016

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie.
Rok 2016 zaczął się dwa tygodnie temu, a ja dopiero w piątek znalazłam odrobinę czasu, aby spisać swoją listę postanowień na ten rok. W tym roku postanowiłam,że nie będzie to lista rzeczy niemożliwych do spełnienia. A drobne wydarzenia do których mam zamiar dążyć.
I jak zrobiłam listę związaną z życiem prywatnym, tak wyznaczyłam sobie również listę związaną z pocztówkami.

Mam nadzieję, że dzięki tej liście również i Wy zaangażujecie się w moje postanowienia i pomożecie je spełnić.

1. Pocztówki ze stolic Landów Niemiec.

Jak wiecie studiuję filologię germańską i zebrać pocztówkę z każdej stolicy Landu byłoby dla mnie wielkim wyzwaniem. Piszę listę i odznaczam, które Landy już posiadam. :

Badenia-Wirtembergia (Baden-Württemberg) – stolica Stuttgart
Bawaria (Bayern) – stolica Monachium (München)
Berlin – miasto wydzielone
Brandenburgia (Brandenburg) – stolica Poczdam (Potsdam)
Brema (Bremen) (z Bremerhaven) – miasto wydzielone
Dolna Saksonia (Niedersachsen) – stolica Hanower (Hannover)
Hamburg – miasto wydzielone
Hesja (Hessen) – stolica Wiesbaden
Meklemburgia-Pomorze Przednie (Mecklenburg-Vorpommern) – stolica Schwerin
Nadrenia Północna-Westfalia (Nordrhein-Westfalen) – stolica Düsseldorf
Nadrenia-Palatynat (Rheinland-Pfalz) – stolica Moguncja (Mainz)
Saara (Saarland) – stolica Saarbrücken
Saksonia (Sachsen) – stolica Drezno (Dresden)
Saksonia-Anhalt (Sachsen-Anhalt) – stolica Magdeburg
Szlezwik-Holsztyn (Schleswig-Holstein) – stolica Kilonia (Kiel)
Turyngia (Thüringen) – stolica Erfurt

Kiedy pisałam tego posta nie posiadałam pocztówki jedynie ze Schwerin. Dokładnie we wtorek pocztówkę otrzymałam. Pocztówki z Landów Niemiec - zadanie wykonane.

2. Pocztówki ze stolic Województw Polski.
W tej kategorii do pełni szczęścia brakuje mi tylko dwóch pocztówek.

dolnośląskie :Wrocław
kujawsko-pomorskie Bydgoszcz i Toruń
lubelskie :Lublin
lubuskie : Gorzów Wielkopolski i Zielona Góra
łódzkie : Łódź
małopolskie: Kraków
mazowieckie :Warszawa
opolskie : Opole
podkarpackie : Rzeszów
podlaskie : Białystok
pomorskie : Gdańsk
śląskie : Katowice
świętokrzyskie: Kielce
warmińsko-mazurskie: Olsztyn
wielkopolskie : Poznań
zachodniopomorskie : Szczecin

3. Zwiedzić 3 nowe miejscowości i samemu kupić sobie pocztówkę.

Bardzo rzadko sama sobie kupuję pocztówkę. Zazwyczaj jeżdżę w miejsca z których kartki już posiadam i kupuję je tylko na wymianę. W tym roku chcę odwiedzić 3 nowe miejscowości i z nich przywieźć pocztówkę.

4. Zdobyć 3 nowe kraje

Również chciałabym w swojej kolekcji 2016 otrzymać pocztówkę z trzech nowych krajów. Muszę chyba przypomnieć sobie login i hasło na postcrossing.com

5. Wysłać 5 pocztówek na różne akcje.

Często są organizowane akcje na urodziny jakiegoś chorego dziecka, czy aby spełnić marzenie. Kocham pomagać, dlatego jeżeli wiecie obecnie o jakieś akcji, czekam na Wasze komentarze.

6. Wziąć udział w wymianie - niespodziance.

7. Wymienić się z jedną osobą 10 pocztówkami jednocześnie.

8. Otrzymać 80 nowych pocztówek 

Wiem, że nie jest to duża liczba, ale chcę w tym roku spełnić swoje postanowienia.


Co mogę dopisać jeszcze do tej listy ?
Dajcie znać jakie Wy macie pomysły na postcrossingowe postanowienia.
I pomóżcie spełnić moje ! :)



9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, aby udało Ci się spełnić pocztówkowe postanowienia. Ja jestem dopiero na etapie przygotowywania pocztówkowych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno w tamtym, jak i w tym roku, mam swoje postanowienia związane z pocztówkami. Choć na ten rok jest ich jednak zdecydowanie mniej, bo mam sporo innych postanowień i niestety kwestie kartkowe zeszły na dalszy plan. O swoich wspominałam już na blogu :)
    Powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i gratuluję zebrania kartek z wszystkich landów! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie posty z postanowieniami ;-) U mnie na blogu też całkiem nie dawno dodałam taki post ;)
    Gratuluje zebrania pocztówek ze wszystkich landów ;-) chciała bym zebrać tka wszystkie stany USA ;) ale to jeszcze daleka droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za realizację postanowień postcrossingowych ;)! No i gratuluję realizacji wcześniejszych zamierzeń. Chyba i ja powinnam przygotować sobie taką listę ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spisałam swoje pocztówkowo-podróżnicze postanowienia na nowy rok. Oczywiście życzę Ci spełnienia tych postanowień, no i gratuluję zdobycia kartek ze stolic ze wszystkich Landów niemieckich, no i prawie wszystkich stolic polskich województw! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Ci się uda zrealizować swoje postanowienia, bo są one jak najbardziej wykonalne! :) Sama nie robiłam nigdy takich postanowień, ale może w przyszłym roku zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że była akcja wysyłania kartek świątecznych dla Safyre Terry, może na Wielkanoc też można by wysłać jej kartkę :) http://www.fakt.pl/swiat/safyre-terry-poparzona-dziewczynka-dziekuje-internautom,artykuly,598025.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super postanowienia! Życzę powodzenia w ich zrealizowaniu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń