poniedziałek, 15 lutego 2016

Akcja : Pocztówkowa Marzanna




Ja dzisiaj pojawiam się tylko na chwilę.
Chciałam powiadomić Was o nowej akcji jaką zorganizowała Magda (tutaj blog) i  Daria (tutaj blog).
Dziewczyny wymyśliły bardzo ciekawą inicjatywę, w której sama biorę udział.

Dziewczyny piszą : ,,Czas już całkowicie pożegnać chłód i brzydką pogodę! Proponujemy wam przegonienie zimy wysyłając komuś ciepłe słowa na pocztówce! Przekażcie wiosnę drugiej osobie! :) ''



Myślę, że każdy lubi otrzymywać kartki - niespodzianki.
Zatem tutaj macie link do wydarzenia : https://web.facebook.com/events/1503826226593214/
Nie traćcie czasu tylko zgłaszajcie się. Dziewczyny czekają do 3 marca.


A ja na Wasze zgłoszenia czekam do 19 lutego do Comiesięcznego Losowania Pocztówkowego.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja ale jak zwykle obejmuje tylko tereny Polski tak wiec jestem z niej wykluczona :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety siedzę w Niemczech, więc nie wezmę tym razem udziału w akcji :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście jestem w Polsce i mogę wziąć udział, bardzo fajna inicjatywa :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście znalazłam rozwiazanie,moja kartka wyfrunie z UK a sama dostanę pocztówkę na adres domowy w Polsce,pózniej mama mi ją przyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna świetna zabawa, dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :) Nie wiem czy w bloggerze zmienia się to automatycznie, ale chciałam tylko poinformować, że zmieniłam adres (i nie tylko) bloga na http://miivial.blogspot.com/ :) Dziś tylko wszystkich informuję, ale od jutra zacznę wszystko nadrabiać :) Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń