niedziela, 27 marca 2016

Cocos Keeling Islands - Wyspy Kokosowe - Pocztówka sponsorowana

Cześć Wam.

Dziś przychodzę do Was z postem o mojej nowej, niedawnej zdobyczy.
Mianowicie udało mi się zdobyć pocztówkę z Wysp Kokosowych.


Pocztówka bardzo w klimatach wakacyjnych, o których rozmyślam już od bardzo dawna.
Ale jak udało mi się ją zdobyć?

Wszystko za sprawą Magdy z bloga Wśród Pocztówek. Jak wiecie w tamtym roku na chwilę musiałam zrezygnować ze swojego hobby. Kiedy chciałam wrócić, odezwałam się do Magdy z kilkoma pytaniami. Wtedy ona opowiedziała mi, ile udało jej się znaleźć tak zwanych ''darmowych'' lub ''sponsorowanych'' pocztówek. Opowiedziała mi o tych sposobach, a nawet opisała je u siebie na blogu, który znajdziecie klikając TUTAJ.

Co należy zrobić ?
Wystarczy wejść na stronę http://www.cocoskeelingislands.com.au i napisać maila :)
Wiadomo, lepiej będzie gdy wiadomość nie będzie się składała z tekstu : chcę pocztówkę.
Ja opisałam swoje hobby, napisałam, że prowadzę bloga, jakie pocztówki zbieram [tak, te z nazwą miejscowości z przodu], podziękowałam z góry i podałam swój adres. Długo nie czekałam na odzew.

Szczerze Wam powiem, że myślałam, że kartka nie dojdzie. Zawsze mam taką obawę, kiedy kartka idzie do mnie z bardzo daleka. Czekałam na kartkę około miesiąca. 

Dziękuję Ci Madziu za wskazówki.
Dzięki niej otrzymałam jeszcze jedną kartkę, również z dalekich wysp, które pokażę niedługo.

A Wam wszystkim życzę wesołych, smacznych Świąt, w gronie najbliższych.
Najedzcie się i odpoczywajcie !

13 komentarzy:

  1. Fajny post, chyba sama do nich napiszę :D
    A tym czasem zapraszam do mnie, już niedługo pojawi się u mnie zbiór moich pocztówek i kilka słów o nich :)
    http://mswildhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, aż nie mogę oderwać oczu. Chyba gdybym weszła do tej wody, to już nigdy by z niej nie wyszła, jest tak czysta i przejrzysta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna pocztówka! przed świętami otrzymałam także pocztówkę z egzotycznego kraju z prywatnej wymiany i niedługo pochwalę się nią na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdobyczy! Ja też pisałam do nich maila, ale niestety pocztówki się nie doczekałam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. I u mnie gości taka pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest natomiast inna pocztówka z tych wysp :)
    Gratuluję serdecznie zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pocztówka. Zainspirowałam się tym wpisem.
    Sama mam plan na "podbój świata", więc może warto napisać tam mail. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Identyczną kartkę otrzymałam już dawno, dawno temu :D Gratuluję nowego miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pocztówka cudna! ;)
    a Ja do dziś nie doczekałam się pocztówki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. rajska pocztówka. :) mnie niestety nie udało się otrzymać kartki z Wysp Kokosowych, nie wiem, co zrobiłam nie tak. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pocztówka :) Mnie też się udało zdobić pocztówkę z Wysp Kokosowych właśnie dzięki Magdzie. Zapraszam cię do Liebster Blog Award! Wszystkie informacje znajdziesz tutaj http://penpalspoland.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna pocztówka aż napawa spokojem
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna! Chyba też się do nich odezwę :)

    OdpowiedzUsuń