piątek, 25 marca 2016

Moje wrażenia z akcji : Pocztówkowa Marzanna

Cześć Wam.

Ostatni post jaki napisałam był o akcji zorganizowanej przez Wśród Pocztówek i Pen Pals Poland. Akcja zakończyła się kilka dni temu, a ja chciałam podzielić się z Wami moimi wrażeniami.



Kartkę, którą widzicie wyżej otrzymałam właśnie dzięki tej akcji.
Ucieszyłam się niezmiernie z kilku powodów. Po pierwsze kartka ma z przodu nazwę miejscowości.
Po drugie nie mam w swojej kolekcji Olesna. Kolejnym powodem jest to, że nie otrzymałam tego ''znienawidzonego'' przez wszystkich niebieskiego znaczka, tylko piękne serce, które mogliśmy zakupić na walentynki z napisem Kocham Cię. Oczywiście milej jest dostać taki znaczek, niż zwykły, brzydki, niebieski.

Pocztówkę otrzymałam od Beaty, która na odwrocie śle mi gorące pozdrowienia. Również Cię pozdrawiam.

Co do samej akcji. Jestem bardzo zadowolona, wszystko poszło sprawnie, myślę, że chyba każdy wywiązał się z obowiązku wysłania pocztówki. Organizatorki bacznie czuwały nad każdym uczestnikiem, a nawet spełniały nasze prośby. Jedną z nich była prośba o wcześniejszy termin wysłania adresów. Jak wiemy nasza Poczta Polska podniosła ceny znaczków. Dzięki temu mogliśmy się jeszcze nacieszyć znaczkami o wartości 1.75 zł.

O co chodziło w całej akcji ? Opisałam ją w poprzednim poście , tutaj macie link [KLIK]

Czy wzięłabym udział jeszcze raz w takiej akcji ? Z miłą chęcią !

A Wy ? Wzięliście udział ? Otrzymaliście swoje pocztówki ?
Teraz ja mam do Was prośbę. Zamierzam posprawdzać pocztówkowe sklepy, zrobić w nich zakupy i ocenić je dla Was pod wieloma względami. Proszę Was abyście napisali mi w komentarzu adresy internetowych sklepów pocztówkowych, które znacie i co w nich polecacie.


1 komentarz:

  1. Hej, mam i ja dobre wrażenia po samej akcji, dostałam piękne widokówki a i moje przypadły innym do gustu. Dla mnie była to sama radość ale i pewna trudność, pocztówki wysyłałam z UK gdzie mieszkam a wysłane do mnie trafiały na adres moich rodziców, opisałam to zreszta na blogu, możesz przeczytać tutaj - http://storyland14.com/2016/03/21/pierwszy-dzien-wiosny/
    Olesno, piękna kartka, jeszcze będąc w liceum odwiedziłam ta miejscowość z koleżanka,pamietam klasztor franciszkański i dobry deser jej mamy 😀
    Pozdrawiam i życzę Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń